you're not thinking about tomorrow, 'cuz you were the same as me



Jag ska snart till skolan, men har ingenting att göra just nu så jag tänkte att jag skulle skriva lite. Det mest komiska är väl att det inte har hänt något jättekul under natten precis. Förutom att jag satt och kollade på Miami Ink inatt, och guuuuuuuuud vad jag vill tatuera mig. Men jag vill tatutera in något som betyder mycket för mig, som gör att jag aldrig kommer ångra tatueringen.

Det var en tjej på Miami Ink som tatuerade in sin häst som dött på benet. Det var hennes bästa vän, och hon verkligen älskade den där hästen. Det fick mig att börja sakna Nökkvi som fan. Älskade älskade Nökkis. Ibland, då jag börjar tänka på det, börjar jag verkligen sakna den bistra gamla herrn. så himla många härliga minnen man har tillsammans med honom liksom. Jag borde åka och hälsa på någon dag, men jag törs inte. Det är lite patetiskt, va? Men det känns som om man gör intrång så mycket, dessutom blir jag så ledsen över hur stället han bor på nu ser ut. JÄVLA SOPHÖG SER DET UT SOM. Jag vill ha hem honom igen.

Alltså, jag vill shoppa. Jag orkar inte med mina skitfula kläder i garderoben, jag orkar inte bry mig om att jag själv ser ut som en sophög lnägre - för det går ändå inte att göra något åt med den där jävla garderoben liksom. FUCK IIIT.

Nu borde jag gå och dra på mig lite mascara, sen åka och hämta Matilda. PEPP FÖR DANSTRÄNING MED KLASSEN IDAG DÅ! Och för att städa på Iris Hadar. Inte lika 'fun in the sun' det inte.

/ bells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0