who's she, looking goofy in a gucci dress?

Gud, vad jag avskyr AJ Michalka. Hon är den andra halvan av systrarna Michalka, som sjunger och ... håller på. Iallafall, hon är en himla jävel på att få SNYGGA UNDERBARA FET HETA pojkvänner fast hon själv är ... medelmåttig! Seriöst, först dejtade hon JOE JONAS, sen gick hon till HELT UNDERBART SNYGGA RYAN SHECKLER ... och nu ... well... scrolla ner...


Ja,  nu dejtar hon gudomliga Hunter Parrish som spelar Silas Botwin i en av världens bästa serier - Weeds. Jag bara känner hur jag vill byta liv med fucking AJ! hur får hon alla snyggingar!? Seriöst, kom igen ... HON FÖRTJÄNAR DEM INTE .. JAG GÖR!

Jag trodde jag skulle dö då jag såg hur dem skrev till varandra på twitter, och sen sökte jag upp det och så ... NEJ. Aj, stick.

Kommentarer
Postat av: Ronja

DIE BRAT DIE !!

Jag hatar henne, hurfan kan hon få alla snygga killar?! Liksom c'mn, Ryan och Hunter! Jag gråter blod, fats hon kan gärna ta Joe Jonas! Ehehehhe

2009-05-27 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0