what a bad morning suprise



Okej,förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket men igår var det skola, sen shoppa på stan och sen studentfest på Elba...MEN jag skriver mer om det sen för det här är mycket viktigare. Idag då jag vaknade hos Matilda, så fick jag låna den här datorn (som inte har ett bra fungerande mellanslag, utan man  måste typ döda den) och så gick jag direkt in twitter.com och  började läsa igenom allt som jag missat....

OCH SÅ SER JAG DET! Först blir jag excited över att en av mina hjältar, Fernando Torres, skrivit två meddelanden... sen LÄSER jag det...

"also, those of you wondering Ollala and I married last week, El Escoril es bonita."

HAN HAR GIFT SIG! Jag vart både upprörd över det, och för att Olalla stod brud som höggravid. För ja, kvinnan envisas med att vara gravid också. Jag tycker att det är kul för Torres, jaja, men jag har faktiskt lite svårt för henne. Fast de varit tillsammans typ forever.  

Observera att Torres stavade fel på hennes namn... man tycker att om han nu skulle skriva att han gift sig skulle han väl kunna stava rätt på hennes namn. Bitter? Ja lite kanske.

Jag kommer skriva om allt igår då jag kommer hem, det här mellanslaget dödar mig.

/bells.

angående bilden, jag tog en ful på Torres av ren elakhet för att hämnas lite att han gift sig  HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0