this is side one, flip me over - i know i'm not your favourite record



Just nu sitter jag och borde verkligen INTE skriva. Jag ska åka för att hämta Matilda om typ ... 10 minuter och jag  har itne ens ätit upp min frukost. Och eftersom jag har duschat så ha jag blött hår och noll smink. GOOD WORK! Well, vill man lyckas med att inte få pinsamt lite läsare så kanske man borde uppdatera också. 

Jag drömde helt skadat idag ... det hade massa att göra med att glida på stora isberg lnägst min gata, dödade hundar och ... skit! Asläskigt, hatar då man drömmer sånt där weird. Dessutom har jag tagit för mkt flingor och för lite mjölk så det är assvårt att äta... jag känner att den här dagen började bra. Jag borde i snoozat bort 1 timme. Hmm. Aja, den här dagen kommer knappast bli svår i skolan.

Öva på studentsången
Få reda på betyg i SvenskaC
Se film på EngelskaC

WOHO! Ikväll ska jag ... jag vet inte? Det återstår att se. Jag är kung på att planera min dag. MEN IMORRN ÄR DET 'SHOPPING' och ELBAFESTEN! I can't wait!

Nu måste jag faktiskt ... för jag måste kolla vad som hänt på Twitter först! Ja, jag har feta problem.

/bells.

MOOD:


Tired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0