they called her a killer, they called her a sinner and they called her a whore



Det har varit en soft dag idag, ändå. Och den kommer bli bättre! Ikväll är det nämligen CL (Champions Leauge) finalen, och även fast älskade Liverpool inte spelar, så ska det bli riktigt kul att se. Jag är väldigt kluven om vilka jag håller på, så jag ska försöka vara lite mer neutral istället så man inte upprör någon.. haha. Dessutom är det ju ändå inte Liverpool, så det är shit the same. Jag har ju t.o.m. fått Julia att se på matchen med mig! Antingen ska vi väl sätta oss på en bar, men det är tveksamt om de har öppet så länge så man hinner se hela matchen ... annars ska vi väl bosätta oss i min källare med pizza, läsk och frukt eller något! YUMMEY.

Dansen gick helt okej förresten, förutom att jag fortfarande är värdelös. For realz, I stink. Dansa sådär är verkligen inte min grej! Men det blir nog lättare för mig då jag är utklädd, det brukar hjälpa. Sedan åkte jag och Matilda hem till Matilda, och såg på tv och åt glass. Jag fick värsta mutantglassen, fast jag bara skulle ha två kulor. It was funneeey! Matilda åt snögubbsbajs dock (mjuksglass, jag är mogen).

Sedan städade jag och Suss på Iris Hadar, och nu är jag hemma och ska snart kolla på Top Model på kanal 3! Gud, jag är en riktig sucker för Top Model alltså. Det är så kul!

Fan att jag inte kommer ihåg något kul frå idag som sades, sas ganska mycket kul då jag, Julia och John fick tag på en av kartongerna till perukerna ... lol.

Ska dock bjuda på bilder på min totalt värdelösa parkering hemma hos Matilda, jag är verkligen dålig på att parkera ibland!

 
Min underbara bil med eget temperament är ju då den vita pärlan. Ser ni vad bra jag parkerat?!

/ bells.

MOOD.

Good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0