sötaste/roligaste bilden idag (igår)



Erkänn, bara så söt? Det är från när vi sa hejdå till Sami! :( BYE BYE SAMI! Jag vet inte riktigt varför alla ungar skulle in på planen riktigt, men det är så sött! Först skrämde Matilda dock livet ur mig genom att säga att det är Torres unge han håller i, men Torres och Olalla ska ju inte få barn förrens i Juni liksom... så jag typ: WHAT?
Men nej, det är inte hans barn. SÅ ALLA VET.

Torres är för övrigt han som står i mitten, och håller i den lilla babyn som ser ut som en M&M gubbe. Erkänn? Jag och Matilda typ dog av skratt. Så jävla söt unge. Torres ser dock lite bitter ut. Oh darling.
Så min lilla Bubbla i kostymen (han heter inte Bubblan, givetvis, han heter Babel) som ser aspisst ut. Och Riera längst ut på vänstern också. Alla som inte har egna barn ser sura ut. Klockrent. <3

Iallafall tycker jag bilden är assöt ( Torres och M&M babyn ). Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men kärlek på bilden, fyfan <3

2009-05-27 @ 17:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0