she was gonna be an actress, she was gonna be a star



Nu sitter jag här då ... efter en väldigt soft och rolig dag i skolan. Det var dock helt värdelöst att gå på Deborahs lilla sångstund för att lära sig studentsången. Vi sjöng den två gånger, och jag kunde ändå inte sjunga med för att den var för jävla låg för mig alltså ... Jag lät så falsk så jag vart helt upprörd själv. Det är en bra sak med mig, jag VET att jag sjunger falskt iallafall.

För är inte det drygt folk? Folk som inte förstår att de sjunger förjävligt, så de bara fortsätter sjunga... och fortsätter... och fortsätter. Tillslut håller man på att dö, men som den helsvenska lilla tönten man är så vågar man inte säga ifrån utan sitter och lider. Jag har varit med om ett antal såna människor, b.la en tjej som gick i min klass hela låg-mellan stadiet och gick i en parallellklass på högstadiet. Jag kommer speciellt ihåg en gång då jag och min äldsta kompis Allo verkligen SKREK för att överrösta hennes höga och värdelösa stämma ... inte för att vi lät bättre, men då slapp iallafall VI höra henne.

Något som också stör mig som in i helvete, är folk som sjunger med i låtar. Fine om det är typ ... aspepp musik och man ska festa och så! Men sitter man två stycken och det är en låt, som liksom INTE ska sjungas med i ... då ska man fan hålla käften. Jag vill gärna höra den som egentligen ska sjunga, och inte din gräsliga stämma liksom.. thank you very much! Jag vill njuta av musiken, och det går tyvärr inte med en brölande typ bredvid sig.

Iallafall ... jag är sjuuukt hungrig och känner mig ganska kreativ. Vad jag nu ska göra med de två känslorna. Mamma frågade iallafall om jag ville ut och äta, och YES PLEASE! Jag var orolig för vad jag skulle få för mat nu när pappa är på styrelsemöte, eftersom min mamma inte precis är känd för att laga mat. Hon är som Kirsten i OC, ni som sett den. Ni som inte sett - SE! Bästa tvshowen ever. Äger ut OTH. Jag ska förklara varför senare ...

Nu ska vi se vad jag kan göra med min kreativitet! Kanske lyckas ta foton på moppen för att sälja den? ... OH; om det rä någon som bor i Västerås och vill ha en Yamaha Neos i bra skick, som är en 30-moppe ... fan hör av er.

/bells.

MOOD:


Creative.


Kommentarer
Postat av: N A A D I A

Ha en skön kväll :D

2009-05-28 @ 17:59:04
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Emmis

svar; tackar så mkt (= jo då även regnet så har dagen varit helt ok ;) Hur har din dag varit då? Din blogg var också as snygg ;)

2009-05-28 @ 18:07:13
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: N A A D I A

om du vill ha en bok du bara inte vill ta bort ögonen ifrån , läs dom :D

2009-05-28 @ 18:10:39
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Jag har frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om du ville ställa en fråga till mig! :)



Kram

2009-05-28 @ 18:17:13
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0