paint the sky with desire, angelblood - heaven's on fire



Så, nu har jag kommit hem och kan njuta av ett fungerande mellanslag. Jag har dessutom smått lugnat ner mig efter chocken av att älskade putinuttiga Torres9 fått för sig att gifta sig. Iallafall, nu ska jag prata om gårdagen! Då var det ju nämligen Elba festen med klassen! Och ja, massa andra också.

Det började bra med att jag fixade mig i allt det nyköpta (jag är pank igen. FAN.) .. alltså en klänning från Gina, skor från Skopunkten (jag ällllskssaar dem) och t.o.m. nya underkläder! Såg ut som en skapelse från 40-talet då jag bra hade underkläderna på mig då jag hade gigantiska 'hålla in allting' trosor som gick långt över naveln och så en svart bandlös bh. Jag var sexyass. Inte. Jag hade dessutom nyköpta svinsnygga solbrillor från Gina! 60 kronor, så värda det.

Jag kom till Lisa lite över 6, och jag och Julia drog på hårt direkt. Vi hade liksom typ 1½h på oss att supa så mycket så att det skulle hålla det mesta utav kvällen. WE DID GOOD! ag, Tilly och Julia delade ju på 2tetror vin så ... alla vi tre blev så roliga så! Vi lyckades ju dricka upp skiten också ... fyllebarn. Roligast från den korta förfesten var iallafall Emelie...

Matilda- Alltså, jag börjar känna av det lite nu! *pratar om alkoholen*
Emelie: JAG KÄNNER JÄTTEMYCKET!!! * aspackad *

Det var jättekul då iallafall ... hahaha! Sen skulle vi cykla ner till hamnen, och det gick bra! Inga olyckor iallafall. Båtresan och allt gick bra, för då var det fort.f väldigt kul -alkoholen satt där den skulle. Vi kom ju dock med första båten, så det var ju inte så många där ... men med kvällen så kom alla. För att vara ärligt vart jag lite besviken på Elba, för ja ... vi kom dit så tidigt så alkoholen började gå ut. Men som vanligt med klassen var det ändå roligt!

Roligaste händelserna (inte i någon nummerordning, snarare i 'hur Bella kommer på dem' ordning)

MATILDA STAMPADE EN FITTA PÅ FOTEN!!! Fittan , som vi kallar henne, hade tidigare trampat henne på foten av en anledning som jag inte vet om jag får skriva, och well.. SWEET REVENGE! Så Matilda går fram till tjejen, och bah: HEEJ!
Och fittan blir asglad, och skriker hej tillbaka ... då trampar Matilda henne på foten allt vad hon kan! Observera att fittan hade gladiatorskor, och Matilda höga smala klackar ... ÅÅH SÅ KUL!!! Jag dör, I LOVE IT ! <3
Bästa var ju också att Matilda ramlade och slog huvudet rakt i en pelare direkt efter, MEN IALLAFALL! Så bra.

Vi hade en liten mini-reunion med gamla klassen från högstadiet. Trevligt! Typ. Alla är trevliga då man är full. Mix träffade jag b.la ... kan ju inte säga att vi var så bra vänner på högstadiet, men nu jävlar var vi bra vänner liksom. SEBBE, som jag gick i samma klass med i 10 år liksom ... t.o.m. gick jag med honom innan sexårsverksamheten! På jävla Kyrkans barntimme. Kul kul. Och så Magnus, som 'skulle dansa med mig' och var lite småäcklig faktiskt. Han är trevligare nykter.

En av Christians kompisar. Emil, hade snakebites .. jag märkte senare att han tagit ut en och påpekade det ... då sa han något om att en av hans kompisar haft snakebites och tagit ut båda. Sen sa han att det var Linus (jag är ju cool och vet vem det är) OCH det bästa var att jag träffat Linus ett antal gånger under kvällen utan att märka det. EHE? Shape up, Bella förfan.

Kvällens roliga sadisthet: Christian skulle leka cool och hoppa ner för en trappa. Han vrickade foten. HA!!! Så kul.

Jag dansade också på en blomkruka. Åh vad cool jag är.

Då vi åt mat vid McDonalds också blev jag ihjälskrämd - av Johns min. Han vart asarg på någon kille som kaxade mot Christian, och verkligen.. STIRRADE ut honom. Aldrig sett John arg, och jag vet inte om jag vill göra det mer för det var enbart läskigt. Uff.

Nej, men idag vet jag inte vad som ska hända faktiskt ... ska skjutsa mina föräldrar en massa då de ska festa och vad ska då jag göra? ... bra fråga. Christian sa något om en film ikväll, så vi får se vad som händer. Nu ska jag ... vet inte. Woho!

/bells.

MOOD:


hyper 

Kommentarer
Postat av: Elin

.. läser Matilda&Fittan delen

"HAHAHAH, FAAACE - GO MATILDA!!!!"

läser sedan den lilla fortsättningen som jag missat tidigare..

"Men..."

asg



JAG SKRATTAR FORTFARANDE.. :(

2009-05-30 @ 17:03:41
Postat av: tilly

fail på christian om och om igen.

jag äger, även om jag inte är så stadig på fötterna.

john = SCARYSHIT.

emelie äger som fan, seriöst.

haha rolig kväll :D förfesten var dock roligast, haha.

2009-05-30 @ 17:05:34
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0