oh-my-god he is so gorgeous, he's wond... WTF!?



Jag är seriös. Vad fan är det här för elak jävla bild på herr-heting?! DUUUU vi vet alla att han inte är sådär ful så .. FOTOGRAF JÄVEL. .. kom fram och erkänn, så jag kan slå dig!

So mean. (har Josh något för övrigt mellan framtänderna? .. och han kunde ju hjälpt bilden lite med att typ.. jag vet inte.. INTE HA DEN DÄR FRISYREN?)

Bilden under är från samma tillfälle (Cannes film festival 2009).. MYCKET BÄTTRE! Dock kan frisyren fortfarande dö, den ger hans ansikte ett lite småknubbigt utseende. Josh har egentligen väldigt manliga, markerade drag ...

Slutsats = Håret - avlid! Och le inte falskt, Josh.

Kommentarer
Postat av: Ronja

NEJ FYFAN! ALLA VET ATT HAN ÄR HUR JÄVLA SNYGG SOM HELST, fyfan vad taskig bild - FYFAN!

ATT DU ENS LA UPP DEN KVINNA, DU SKA HA SPÖ!!

2009-05-27 @ 18:25:36
Postat av: Anja

Svar:

Fast vi hade inte biptest, vi hade cooper's test istället. Tar aldrig dessa test slut eller!? Jobbigt var det, men jag dog inte åtminstone.

Tack så mycket! :-D

2009-05-27 @ 18:47:29
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0