Ny blogg = ny start.

Jorå, nu ska jag minsann börja blogga igen. Min gamla blogg bröt ju totalt ihop! Usch på sånt säger jag bara. Men nu kan man kommentera och allt! Dessutom ska jag fan försöka vara lite mer intressant i den här bloggen. Berätta mer! Har ju fan asmycket att berätta om allt galet jag ställer till med... ( och säger för den delen. Låt oss säga att jag inte är känd för mina smarta kommentarer)

Men ja, det är sent nu ... men det har varit en skön dag. Jag gjorde ingenting i skolan i princip, utan vi lyssnade bara på Frillan och Olle som höll tal på engelskan, sen gick vi ut och spelade fotboll i solskenet (där John ägde mig, Matilda och Arman på kickar. Jag tror dock fortfarande att Tilly vunnit om hon inte drabbats av hjärnstillestånd och tagit upp bollen efter 11 kickar då det egentligen var 12). Jag åkte ut först. BIG SUPRISE! Sen efter fotbollen så var det dags för middag i skolrestaurangen. Roligast var då en av 1'orna som serverade oss tappade 4glas cola på vår klassledare Johanna. HA! Nej okej, det var elakt av mig ... hon hade faktiskt en söt tshirt på sig. " Jag <3 mina elever".

Jag har verkligen längtat efter studenten, men nu börjar det kännas jävligt sorgsamt iallafall. Fatta hur många man kommer skiljas från? Det är läskigt att tänka att folk man träffat 5 dagar i veckan under 3 år inte längre kommer finnas där. Inte för att man kanske umgicks med dem så himla mycket, men de är fortfarande en del av ens liv.

"This is real. Weither if we like it or not. That was senior year is all about. Weither you like it or not - you're done."
/ citat från en HSM video.

Men jag jag ser så jävla positivt på framtiden! McFly snart, sen jobba och skaffa sig lite erfarenhet ... sen flytta till mitt älskade England! Ja, förfan ... det kommer nog bli riktigt bra det här trots allt.

/ bells.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0