never mind that noise you heard, it's just the beasts under your bed



Nej, nu ska jag faktiskt lägga undan bloggen och gå och se på tv eller liknande. Imorgon ska vi ha SamhällC och dansträning samtidigt? Hur ska vi lösa detta? HMM? Jonas (läraren) kommer verkligen lacka sönder på oss, fyfan vad kul! Jag tycker inte precis om Jonas, han är ... värdelös. Okej, det var att ta i men ... GRR vad han får mig arg ibland! Jag ska fan skriva en kort presentation på alla roliga/mindre roliga lärare jag haft under mina 3 fantastiska år på Tvärvetenskapliga linjen. Kommer bli kul.

Sen ska jag tvinga Matilda att skolka, för inte fan kan hon gå på en jävla fotolektion då vi ska shoppa liksom, och sen ska vi ... ja, det har jag ju redan avslöjat. Hoppas jag hittar något fint till kvällen som döljer min nybildade fetma, som jag ska på något mirakulöst sätt banta bort innan jag ens närmar mig en strand i bikini! Sen blir det förfest hemma hos Lisa i klasse, och vi mobbade som måste åka med båten 20.15 till ön där festen hålls måste dra astidigt! Mobbade? ja lite kanske. Det bästa är att resan till ön tar typ 15-20 minuter... och stället öppnar inte förrens 21.00.

Så vad exakt ska vi göra i en halvtimme? Bygga sandslott? Hoppa i myrstackar? Aja, fulla och glada lär vi komma på något. Det kommer nog bli sjuk kul! BRING ON THE PARTY.

Men nu är det så att jag är fucking uttråkad, eftersom datorn suger då typ ingen är inne och jag det kommer inte något nytt skvaller jag kan smaska i mig ... ( jag är en otrolig skvallernörd, nästan löjligt hur mycket jag tycker om det!)
Så nu ska jag dra mig härifrån, och ta bort sminket, kissa, byta mensskydd (tihi, ni ville veta det) och sedan se på tv.

Cheers and goodnight!
/bells.

MOOD:


bored.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0