just get me out off here



NU ska jag iväg till Kolarhagen (släkten på mammas sida hänger på den här krogen, för den sidan är ett roligt gäng av halvalkisar och knäppisar) och äta med mamma! Jag kände mig lite vild, galen och utmanande idag ... så istället för en Isola Bella ska jag äta en räkrulle! Shittes. Will I survive?

Det vart också en mycket bra dag idag, för jag fick min mens. WOHO! Inte första, då ... jag må vara efterbliven, men inte så efter. Nej, jag är för lat för att räkna ut när min mens kommer och blir alltid lite överraskad. Kul jul. Men nu kom den, och det är BRA för det betyder = ingen mens på studenten och ingen mens i England! BRA!

Dock mens på Elba. FUCK IT. Aja... hellre det än i England, right?

/bells. 

Kommentarer
Postat av: tilly

eller så skaffar man p-piller så man kan kontrollera mensen ;) bästa som någonsin uppfunnits (y) haha.

2009-05-28 @ 21:30:52
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0