i won't be americas next freak, i will not lay down everytime you speak



Jag är helt galet uttråkad just nu! Ändå vill jag inte gå och sova, jag är typ rädd för att sova numera. Det känns som om jag aldrig kan somna ordentligt, utan jag baa ligger och vrider in mig i lakanet. Hatar ni inte bara den känslan? Man känner sig så jävla frustrerad över att man inte kan somna! Sjukt. Kommer väl sluta framför tv'n, och slöglo på den tills jag känner mig dålig som inte sover och sen försöka iallafall.

Appråpå bilden så känner jag mig väldigt patriotisk idag - till fel land, måste påpekas. Jag är verkligen inte engelsk någonstans, utan så nordisk man kan bli, men det är verkligen England jag älskar. Det är det bästa landet i världen. Förutom att deras mat suger, men man kan ju faktiskt laga annat. Men sen första gången jag var i London (jag var 10 år gammal och gick i 4'an) så föll jag direkt för staden och landet. Jag ÄLSKAR England helt enkelt, det har allt jag älskar. Jag längtar tills jag flyttar dit, men just nu så ska jag ju dit om 2½ vecka så det känns fantastiskt. Ska dessutom stanna där i typ en vecka, så det är inte bara över en helg som sist! Thank God!
Btw är ju Ben Barnes assnygg också. Grr.

Jag längtar tills på fredag, det kommer bli helt mental! För det första så får vi studiebidrag, så jag och Tilly ska beställa hostelet i London, och så ska vi SHOPPA! Jag ska köpa något sassy till Elba-festen på kvällen, och så ska jag förhoppningsvis köpa bantningspiller. Nu får ni sucka bäst ni vill, men jag ska tamejfan lyckas banta nu. Idag fettade jag sönder med min älskling Julia... alltså for realz. Pizza, cola och Ben&Jerrys. Det var gott som FAAAN, men kändes fel. Jag måste sluta, det här går för långt. Det var okej då jag tränade, men nu är jag lazy ass liksom. Så det blir nyttig, men god mat och de där bantningspillrena. Hoppas vi. De kommer säkert bitcha mot mig och vara svindyra. Min tur liksom. Aja, fingers crossed!

Nyttig mat, någon promenad om dagen, massa vatten och bantingspiller  .... AAH det ska fan gå. Nu jävlar. Jag ska bli en av de där coola som lyckas. JUST WATCH ME.

Nu ska jag ... vet inte. Jag vet fan inte.
/ Bells.

MOOD:

Blah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0