everybody loves a fool, everybody ... walks away.



Nu har jag vaknat ... sov länge och bra. Okej, faktum är att jag faktiskt vaknade klockan 13.00 så det är en timme senare som jag skriver nu. Min uppdatering igår var inget att hänga i julgranen, men vafan jag var upptagen. Jag funderade faktiskt igår på att sitta ensam hemma och se på Rasmus på Luffen medan jag ägnade min sista fria matdag till att äta onyttigt. Nu blev det så att jag drog iväg för att grilla på Djäkneberget med Emma, Christian, Bowie, Abbe och Ante istället. Och well, det var massa weird tjejer där (b.la en som hade glasögon på sig typ hela kvällen .. FAST DET VAR MÖRKT. Vampyr?) men dem kände jag inte så jag brydde mig inte om dem. Hreehree. Det var myspys, speciellt då det kom fler jag kände. Fast de flesta åkte hem sen ändå, bara Matilda stanna. FÖR ATT HON ÄÄÄÄLSKAR MIG. Sen kom Julia också, grrr. <3 It was nice times, med en hel del roliga händelser. 

Typ en kille i kycklingdräkt som kommer springandes och skriker "NI GILLAR MIG!" ... liksom va? Nej? Då han kom springandes till mig och Matilda (som satt och failade med att nicka fotbollen till varandra) frågade han : GE MIG FOTBOLLEN!
Jag, som då är trevligheten själv, fräser : Nej! .. Stick!
I love myself, I'm hilarious. Eller? Kul jul iallafall. 

Btw, med tanke på att vi bara hade en nära döden upplevelse då jag skjutsade runt Christian, Abbe, Bowie och Ante tycker jag att Abbe överdrivde lite väl mycket då han nästan kastade sig ur bilen hemma hos Tjockis. Okej, jag såg inte den andra bilen, och okej, jag gör lite konstiga saker ibland ................. but hey, jag har fortfarande körkort! Åh, ja dör. Varför är jag så ägande för?

Btw, jag kollade upp de här med bantningspiller ... de var helt okej. Alltså, inte så dyra - men just nu för dyra. Så jag ska försöka fota moppen idag så jag kan försöka sälja den, samt smöra för föräldrarna efter sysslor att göra så att jag kan få lite pengar. Ska ha ett speciellt kuvert "Bellas Bantningspiller". FÖR NU HAR SÄSONGEN BÖRJAT! Nu ska jag inte vara mer onyttig ... nu är det friska tag och promenader som gäller. Syrran kom nyss hem, jag vet att hon aldrig bangar en promenad.

WISH ME LUCK SUCKERS! <3
/bells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0