who says i can't wear my converses to my dress?



Hej hej hallå! Och förlåt för att jag absolut varit totalt värdelös på att uppdatera ... jag kommer aldrig kunna bli nästa Kenza, så är det med den saken. Har haft alldeles för fullt upp med att rädda världen (läs: supa, festa och ha studenttider) så har inte orkat lägga ner tid här ... men nu skriver jag! Det har varit sjukt kul nu sista veckan, onekligen bara fest och trevligheter hela tiden. Älskade, älskade tvär ... det kommer bli hemskt att sluta. Fast jag längtat som fan efter studenten, efter att få bli fri ... jag kommer sakna min klass! Så är det bara. Men det är ju tur att vi lever på 2000-talet och kan hålla kontakten genom msn och facebook liksom. Den här sommaren är tvärs, vi kommer ha så kul tillsammans innan alla skiljs åt till hösten.

Idag är jag faktiskt lite bakis, jag brukar inte ens känns av att jag druckigt dagen efter. Men nu har jag en liten ond aning bakom pannbenet sådär, men det är inget farligt. Idag har jag och Matilda bara latat oss, och nu sitter jag hemma - nyduschad och fresh. Ska börja packa ner mina McFly saker i en väska, och fixa mig ... för jag och Matilda ska bli intervjuade idag! Just för vårt McFly - beroende. Jag tycker det är klockrent, jag kommer spasma sönder och låta som ett riktigt cp i tidningen. Men vem bryr sig? McFly är typ det bästa som hänt mig, så ... jag får spasma.

Jag kan inte fatta att vi snart åker Tilly, my dear. På söndag bär det av mot älskade England igen! OHYES. Fan vilken vecka vi kommer ha, det är helt sjukt. Vi ska se (i ordning nu) Demi Lovat, Jonas Brothers, The Saturdays och MCFLY. Det är galet. Siktar på mitt 4'e frontrow på McFly nu då ... om vi fixar det (vilket vi borde efter camping) så har jag varit front row på alla mina standing gigs... det är fan respekt. 

Aja, ska faktiskt ... fixa allt nu också så jag kommer i tid. Pinsamt att komma sent till en intervju, eh ja. Sen ska jag och Julia åka och sola, även fast det inte blir sol på vår student ska iallafall vi vara bruna ... Sen vad händer ikväll tvär? Vi får se vad kvällen har att erbjuda.

/bells. 

MOOD:


giggly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0