this is a hangover you don't deserve



Eller ja, namnet kanske inte stämmer så bra. Tror jag förtjänar det här på en torsdag efter en flaska rödvid, 2 bacardis och en shot. Eller? Haha, men VEM BRYR SIG om att man är småbakis på en torsdag .. för vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar! Det är härligt att snart ta studenten, man kan festa som svin och ingen bryr sig. Asbra. Men det var sjukt kul igår faktiskt, verkligen. Bästa utgångenpå länge, och det var asmycket folk fast det var en onsdag. Eller ja, i början så var det inte så jättemånga men det kom sen. Vi förfestade i Adams aslilla, söta stuga som ligger under Vallbybron och sen var det bara att dra sig iväg in mot stan och nattklubben Pluto. Jag och Matilda (fyllisarna nummer ett, JÄMT ) cyklade före Julia & Arman eftersom vi var kissnöda. Så precis när alla husen tagit slut, och vi var precis under bron, så tyckte vi att vi kunde kissa. Så de två IQ-befriade tjejerna springer iväg för att sätta sig på en kulle ... och Matilda sitter och kissar, jag har precis knäppt upp jeansshortsen... DÅ ÖPPNAS DÖRREN TILL EN AV STUGORNA10 METER IFRÅN OSS.

Matilda stirrade ner i marken och fortsatte kissa, medan jag och gubben bara stod och stirrade på varandra. Fett awkward moment. Sen blev Matilda klar, och sprang iväg, medan jag stod kvar och glodde på gubben som glodde tillbaka! Sen frågade han vänligt: Är du kissnödig?
Wtf liksom?
Jag panikar och bestämmer mig för att skylla allt på Matilda, så jag svarar: Hon var....!
Sen SPRINGER jag iväg. Alltså verkligen kutar. OMG vilka cp'n vi är. Jag orkar inte. Och sen så... hände det säkert mycket men jag kommer inte riktigt ihåg. Dock sparkade jag Christian mellan benen, men jag hävdar fortfarande att det var en reflex. Don't blame me. Dessutom ramlade jag och Julia på dansgolvet. Eller okej, UTANFÖR dansgolvet. Mitt framför två gamla 'basketkompisar', som .. om man säger det så ... inte vill ramla framför. Men jorå, jag och Julia ramlar MITT FRAMFÖR dem och dessutom typ rakt in i en stolpe. Så jag har ett stiligt sår på knät, och ett feting blåmärke på låret. Not nice, vad vill vi egentligen Julia?

Varför har Jonathan skrivit sin autograf över hela min underarm? När hände det?

Nu ska jag och syrran min dra till Hälla, hon ska väl shoppa något, och sen ska vi sola och sen gå och simma. JA NU JÄVLAR SKA JAG VARA DUKTIG. Hade tänkt köpa mina piller också! WIIIN! Ikväll ska väl jag och Julia hitta på något, kanske kväll hos Tjockis aka Jonathan. Nej han är inte tjock, han bara kallas det.

HEJDÅ!

/bells

Har inte tid med mood theme. Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0