there's always gonna be another mountain



Vill bara säga ett STORT grattis till en av mina stora idoler, nämligen Miley Cyrus, som vann pris för bästa låt (The climb) på MTW awards. Du kan lyssna på låten och se videon här ovanför. Den här låten och Miley förtjänade det verkligen, jag ÄLSKAR den här låten. Den passar bra in till min samling av låtar som är som biblar, alltså man kan finna tröst och råd i dem. Genom åren har jag samlat på mig en del och jag ska dela med mig av dem senare.

Men alla ni som hatar Miley, FUCK OFF, för hon är fantastisk. Hon förtjänar det här, så jävla mycket. TEAM MILEY, all the way! Stolt 18½årigt fan! 

Kommentarer
Postat av: fatima

SÅ BRA SAGT. är trött på alla haters.



sv: ååh tack! haha, jag håller med dig. därför blev jag en aning glad när jag kikade in här. fin design har du också! :D

2009-06-03 @ 11:44:08
URL: http://staticmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0