the day the music survived



Åh, mina älsklingar överlevde Sydamerika touren! Nej, tro inte att jag är rasistisk, det är bara det att fansen där är helt GALNA. Seriöst, sist de var i Brasilien så attackerade de deras bil, slog in bakrutan, gjorde så att Dougie fick åka till akuten och så skar de av en bit av Dannys hår .. wtf liksom! Och den här gången har de b.la. kastat skor, stolar och gjort massa skit mot dem ... liksom SNÄLLA, vill de att McFly aldrig ska åka dit mer eller? De dampade ju sönder på Tom för att han hade tyckt att en måltid han åt där var äcklig ... eh. Okej. Dampbrassar.

Hoppas McFly aldrig åker dit mer, de kommer fan dödas nästa gång eller så. Mina älsklingar vill jag ha levandes, tack så mycket. Och NEJ, jag vet inte varför de åker på tour där, och inte i Europa. Men det ryktas ju om en Europa tour så .. WOHO.

Aja, poängen med det här är att: DE ÖVERLEVDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0