people say i only see what i want to - so why do i see you?



Ja, jag tycker också det är en jävla bra tid på dygnet att skriva på. Men jag är inte ett dugg trött! Det är nästan jobbigt! Men då jag skrivit klart det här ska jag skriva. Idag kom min syster hem faktiskt, för att stanna resten av sommaren. NOOOO! Eller ja, det kommer bli bra, för hon om någon kan nog tvinga in mig på ett nyttigt spår. Var ju ute och gick i solen med henne ... man blev härligt lökig! Sen vart det av att dra till Djäkneberget för att spela brännboll med klassen ... Okej, min sida av klassen (B-klassen) förlorade ganska hårt .. MEN !
Jag ägde. Har aldrig träffat bollen så ofta! Och bra dessutom. Fett med cred till mig. Tror det är för att jag inte orkade ta den där rollen som 'hjälplös tjej som suger i sport' som man brukar ta till för att man inte vågar göra bort sig. Den tjej som inte kan påstå att den inte känner igen sig ljuger som fan.

Men jag gjorde inte de nu, för vafan skulle jag för? Jag är inte dålig i sport, jag är en sportmänniska. Utmana mig på en sport, och jag kommer kunna den. Så fuck ya'll. Haha ... Nejmen det var kul! Så kom min syrra och Chile-Victor, som de så vackert kallar honom, och så en annan kille som jag så ocharmigt nog glömt bort namnet på. Men de var trevliga! Så jag kanske vågar spela basket mot dem nu ikväll (måndagkväll) men jag vettefan alltså ... beror vad det finns för andra alternativ. Är det något med klassen går jag nog helst på det. Klassen liksom. Klart man vill hänga med dem nu innan studenten och allt. 

Iallafall, efter brännbollen och det så drog jag, Matilda, Joanna (syster min) och Victor iväg för att äta på McDonalds. MUUUMS. Eller ja, deras vegetariska burgare är inte så mycket att hänga i julgranen faktiskt. Men mat som mat. Det var kul, jag och Joanna visade upp härliga IQ fyllda sidor av oss. Woho för systrarna Lindell! 

Alltså finns mycket kul jag borde skriva med, men jag oooorkar inte  ... tror att jag omedvetet är astrött för mina fingrar är assega och skriver fel jämt.
Dock måste nämnas att min förbannade kattjävel, Oliver, kom in här för ett tag sen ... MED EN DÖD MUS! Asäckligt! Han satt och bet lite på den, innan han började tugga i sig den! Det krasade asäckligt! VADFAN SKULLE HAN IN MED DEN HIT FÖR?! FINNS MASSA ANDRA RUM! Fy vad äckligt det var, jag satt helt förstenad. Dessutom tror jag det ligger ett fågellik någonstans, för det är fjädrar i hallen.................

Någon som vill köpa en 5 år gammal svart/vit skogskatt med bitchgener? Han är snäll så länge man gör som han vill, oftast, men lyft inte upp honom för då kommer han använda dig som klovässare. Han är elak, osocial och a freak of nature. INTRESSERAD? Han lystrar på både Oliver, Dampe och Hannibal. Great deal, huh?  

Aja, nu ska jag sova ... ska visa upp dansen till utklädnadsshowen för Calle Fritid imorrn för att se så den blir godkänd. Jag har inga stora vita 'trosor' än ... det blir kul att visa arslet, grrrrr.

SOVGOTT FREAKS-
/bells.

MOOD:


tired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0