i can dance with you honey, if you think it's funny (no.) .. oh.



IMORGON SMÄLLER DET! Då är det utklädnadsshowen för oss som ska ta studenten ... jag är mogen nu och avslöjar vad vi ska vara - nämligen ABBA. Oh ja, oerhört fyndigt. Vi ville vara tamponger, men vissa i vår klass har inte humorn på rätt ställe så... det blev ABBA. Helt okej, men lite för trist för mig. Dansen är lite sisådär också, men om det ser ut att vi har kul (vilket vi har) så kommer det nog bli bra iallafall! Jag ser iallafall fram emot det asmycket, eftersom jag är en riktig liten teaterapa.

Men ja, förhoppningsvis får jag väl tag på någon bild som jag kan visa också. För jag vet att ni liksom vill se. Och ja, det är sent och jag ska upp tidigt så jag skriver inte så mycket ... och ja, jag suger på att uppdatera. SHAME ON ME.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0