hahahahahah no



Jag måste erkänna att jag längtar tills New Moon har premiär. Dels för att den har båda Taylor Lautner (som folk underskattar pga Edward-hysterin) och så har den faktiskt Robert .. hehe ... Men också för att jag tycker det är väldigt bra filmer och så! MEN SERIÖST NU ... kan de inte bara börja göra bättre trailers? Då jag såg Twilights trailers (altlså första filmen för de som är efterblivna och inte fattar) skrattade jag så jag höll på att dö. Jag trodde de drev med mig. Och nu den här värdelösa? Seriöst, den gjorde mig inte alls sugen på att se filmen! JAG SOM T.O.M. VILL SE DEN! Dessutom är effekterna värdelösa, höll på att bryta ihop då Jacob hoppade över Bella (inte mig då...) och blev en varg.. OCH DET VAR DEN DÅLIGASTE ANIMERADE VARGEN JAG NÅGONSIN SETT.

Kom ihåg nu allihopa, att jag ÄLSKAR första Twilight filmen ... men det gör tyvärr inte så att dess effekter är bra. Jag hade hoppats att andra hade gjorts bättre, men tydligen inte.
Snälla, till nästa film ... hyr in gänget som gjorde Sagan om Ringen. De är fantastiska.

Kommentarer
Postat av: tilly

taylor <3

2009-06-01 @ 22:43:57
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0