so i say thank you for the music



Jag ska börja blogga igen. Fyfan vad jag är bra. Men jag har varit uppe i Sundsvall igen ett tag, och vi såg en film som gav mig perspektiv på livet. JAG MÅSTE BLOGGA! Okej, inte just det men ja. Jag har börjat fundera på lite saker, fått lite mer perspektiv på saker och insett massa... ja, saker. Gud vad jag bara vill få rätsida på mitt liv, må bra! Och det kan jag inte göra precis om jag försöker svälta mig själv, tar piller för att gå ner i vikt och liknande. Jag måste ta den bra vägen, den friska vägen. LYCKANS VÄG! Fan vad jag vill vara hippie, de verkade ha det så jävla bra ändå ... Peace and love people, nu röker vi på och är vänner.

Why can't it  be like that? Aja... jag sitter faktiskt med min BFF Elin nu, och Ronja är och röker så kanske ska vara beredd på att faktiskt vara social ... men jag åker hem imorgon, och kommer väl utveckla vad jag menar lite mer här ... Men en sak är säker, det måste bli ändring här.

Peace, love and understanding.

Expose yourself to your deepest fear; after that,
fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes.
You are free.

Kommentarer
Postat av: matilda

i fucking love you.

saknar dig som en galning här hemma, har inte riktigt någon att prata med om allt från himmel till jord. så skönt att du kommer hem imorgon, längtar verkligen. x

2009-07-25 @ 23:11:36
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/
Postat av: Juliiieee

Lyckans väg låter som ett underbart val :) <3

2009-07-26 @ 23:07:22
Postat av: Hanna

Det är bra bells, du är alldeles för fin för att plåga dig själv!

2009-07-27 @ 13:30:20
URL: http://metrobloggen.se/heyhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0