RIO DE JANEIRO!



SNÄLLA! Ja, min syster frågade om jag ville åka med till Brasilien och Rio De Janeiro ... gå på karnevalen och allt sånt där. Fyfan vad jag vill! Det är ju också relativt billigt. Flygbiljetten tur och retur går på under 10.000 kr, allt är superbilligt där borta och vi kanske fårbo på ett lyxhotell för 600 kronor för två veckor, eftersom Joannas kompis pappa har kontakter ... FATTA VAD COOLT?! Det är bara pengarna som är problemet. För resan är i februari, och i april drar jag ju till England. Men jag ska jobba som in i helvete, och spara, spara. Går allt som planerat, så har jag råd med allt + kan leva någorlunda normalt  då jag är här hemma. Festa lite och sånt, liksom.

Jag vill verkligen till Rio, så jag måste få det att funka på något jävla sätt alltså ...

Kommentarer
Postat av: Hanna

men jaaa! klart du måste spara! fyfan vad coolt att åka till rio!

2009-07-28 @ 23:04:39
URL: http://metrobloggen.se/heyhanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0