oh, my brown eyed girl



Kolla, jag skriver igen! Och den här gången ifrån härliga Västerås, då jag åkte hem ifrån Sundsvall igår. Jag var så lagom trött efter att ha spenderat 5½ h på en jävla buss, och sen tåg hem till Västerås från STHLM på 1h ... därför somnade jag under Batman Begins hemma hos Jonathan. Men seriöst, jag tyckte inte om den där filmen. Det var Jokern som gjorde hela filmen värd att se på. Annars var det bara en riktig mansgris film, helt sjukt. Jag kommer aldrig tycka om Batman, han är så himla larvig ... DET SKA VARA SPIDERMAN! Coolaste hjälten, helt klart. Batman är gay gay gay.

Iallafall... som sagt så skrev jag att jag ska försöka göra något åt mitt liv. Åt mig. För jag anser att jag är en ganska dålig person, faktiskt. Jag är relativt lat, självisk och säkert egocentrerad. Ingen tycker om en sån person, och JAG tycker verkligen inte om såna personer. Så då vill man ju inte vara en sån själv. Jag är bitter, argsint och relativt våldsam också. Det är väl inte bra? Nej, men jag är en bitter person och det går ju inte att få bort precis - men det är ju mest på skämt. Även fast folk inte alltid fattar det ... men, ska iallafall sluta vara argsint. Glömma bort allt som hänt, och fokusera framåt - sluta vara arg på mänskligheten. För fan, det finns ju någonting vackert överallt och i allt. Kanske inte i krig och sånt, me någonstans på jorden finns det någonting vackert även om man sitter och är asemo någonstans.

Jag, som inte alls är speciellt supernöjd med mig själv, måste sluta vänta på mirakel. För mirakel sker nog inte bara, man måste se till att dem händer. Iallafall hjälpa dem lite. Så... jag måste göra något. Varför vänta in att något ska inträffa? Jag vill inte vara handlingsförlamad.

Så idag ska jag ha en liten me-day, och hoppas att något händer ikväll som jag kan roa mig med. Anyway, jag ska banne mig springa spåret, fixa naglarna och lägga ansiktsmask. Min hy är hemsk - TACK FÖR DET SUNDSVALL.

Tänk att det alltid funnits där ... livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0