i love you so, so much more when you're not here



Åh, min pappa förtjänar spöstraff! Eller kanske inte, men han väckte mig inte när jag ville ... så jag vaknade med ett ryck klockan halv3 eller något, och fick panik då jag såg klockan. Jag hade nämligen tänkt gå upp klockan elva, och åka till jobbet för att städa och sen springa 5km med Julia ... nu blev inget av med det, så jag får fixa jobbet imorgon istället samt springa 5km med Julia då ... och får springa 2,5 idag. Och sen ska jag vara med Matilda! GRR! Haha, och så måste jag faktiskt försöka sätta ut moppen till försäljning .. heh...

OCH OCH OCH! Bara så du vet, Matilda, så skickade jag faktiskt sms från Sundsvall! Ha! Ägd! Fast det kom tydligen inte fram ... mobbat :( hahahaha.

Iallafall, så känner jag mig duktig som inte ätit något rent av onyttigt sådär liksom ... och som faktiskt sprang 2,5 m igår! Win på mig. Jag ska bara orka få igång min vilja att göra armhävningar, rygglyft och situps också. Heja mig! Mitt mål är att vara snygg, nöjd med mig själv och lycklig som person då jag flyttar till London. GO TEAM BELLAELLA!

Oh well, nu kom min syrra hem ... ska prata lite med henne och sen försöka få med henne ut och springa. + skriva ett speciellt inlägg om något jag hoppas att jag har råd med ... HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0