bring on april the 4'th. i'll be fucking ready.



Ni som har känt mig länge, har säkert vetat att jag älskat England sen jag var där första gången i fyran - och att jag sagt att jag ska flytta dit efter gymnasiet sedan jag gick i sjuan? Ibland har t.o.m. jag tvekat på att någonsin kommer våga, men ... FUCK IT! Det är i princip bestämt, jag SKA flytta dit tillsammans med underbara älskade Matilda aka världens bästa Englands partner.

Den 4'e april går flyttlasset för oss två, och vi ska gå en bartenderutbildning i London på 1 månad och sen ska vi bo där och arbeta... UNDERBART! Jag är så glad, och så jävla stolt över att det faktiskt i princip är bestämt. Sen vad som händer till hösten där, får vi se eftersom Matilda ska börja uni och inte jag. Men vem vet, det återstår att se! Livet verkar ljusare, bättre och fan så mycket mer lockande nu.

Bella&Matilda <3 England.

Kommentarer
Postat av: matilda

vi kommer äga london. du och jag. vi äger allt. inget kommer kunna slå oss. fyfan va kul vi kommer ha. jag längtar till dagen då vi står där med all vår packning på flygplasten och väntar på att få gå på planet. det kallar jag lycka! du är min lycka, tack för att du finns!

2009-07-28 @ 09:48:07
URL: http://matildalandenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0